maanantai 12. elokuuta 2013

Aamulupauksia ja ongelmia

Huomenta<3 Entiedä onko siellä toisella puolella nyt ilta, yö vai kenties osuneesti aamu, mutta täällä kello on 5:20. Eli minä siis herään aina viideltä aamulla kouluviikkoisin ja joillekkin se saattaa kuulostaa hieman hassulta, mutta minulla menee tunti aina päästä kouluunkin ja kun koulu alkaa 08.00 niin sit mun pitää lähtee seittemält...

Joo mutta tosiaan tällänen aamu-postaus, kun en ole piiiiitkään aikaan postaillut ja mietinki et voisin tehdä jonkinlaisen "Minun päiväni" esittelyn, missä otan kuvia pitkin päivää mitä teen ja sitten postaan tänne. Minusta aivan mahtava idea näin aamuviideltä <3

Tajusin myös yöllä että jos en tee jtn yhen jätkän suhteen, niiin tuun menettään sen.. Mut sit se toinen juttu onki et mitä mä teen sellasen jätkän suhteen, joka yleens vetää mulle kauheet skitsot jos edes laitan sille yhtä sanaa? Tai emt onksse sellane enää mut oli joskus ja en uskalla jutella sille, ku pelkään et se suuttuu ja no sit voin vetää sen koko unelman musta ja siitä vessanpytyst hemmettii <3 Mut sit taas ku luen sen blogii, nii pelkään et se löytää jonku toisen ja mä oikeesti kauhulla odotan sitä postausta ku se laittaa tuhat sydäntä ja kertoo löytäneensä "elämänsä rakkauden" tai jtn muuta (mitä ny ikinä ihmiset onnellisessa parisuhteessa postailee blogiinsa)

Mutta joo, jos kukaan osais neuvoo mua eli annanko tän jätkän olla.. (kehen oon ollu ny kuses yli vuoden ajan..) vai laitanko sille viestiä? Tapaaminen sen kanssa ei ikävä kyllä ole mahdollista, ainakaan mitenkään spontaanisti.. se asuu jonku... (oon iha surkee mitottaan matkoja tai korkeuksia) 500km pääs? Emt siis tosi kaukana ainaki, eli ilmestyminen oven taakse ei ole vaihtoehto.

Mutta joo eli tänään YRITÄN AINAKIN MUISTAA ottaa kuvia päivittäisistä askareistani ja sitten viim.. en viitti laittaa mitää aikarajaa itelleni, koska jos sanon et esim. "tänään illalla" ja sit meneeki huomiselle niin stressaannun.. xd Mut jossain täs lähiaikoin kaiiit....

Tsirilimpsis <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti