torstai 15. elokuuta 2013

Minun päiväni

Heippamoiiiii :3 Elikkäs tosiaan yhdestä päivästäni tässä nyt kerron, en muista enää mikä se päivä oli mutsiis edellinen päivitys oltiin silloin laitettu.. Joo elikkäs kuvia on jonkun verran, mut ei kuitenkaa iha maksimisti, koska en muistanu aina ottaa kuvii, mut sit kuitenkin kerron.

Aamu alkoi 05.00 ja tulin tietokoneelle. Tästä on kuvakin:
Siitä sitten otin vie kuvan mun näytöstä <3
Jonka unohdin kääntää...... Sori xd

Joo no sit menin alakertaan ja aloin keittää ekaks kahvii ja sit tein siit sellase jännän kuva-sarjan:
 Ensin laitetaan vettä toho lasi-kaatimeen (?) xd
 Sit se vesi laitetaan.... toho astiaan..
 Sit on tälläne ihq suppilo<3
 Ja sinne laitetaan suodatinpaperi
 Ja sit purui..
Ja sit kone päälle ja kahvi tippuun<3

Sit kävin suihkus. 

No sit mutsiki heräs, nii aloin tekee munakkaita..
Ja samal ku tein niin: 
Joo, oon tos tasol 100 :D Enks ookki vaa paras? x3

Sit menin kouluu ja sie ny aina menee kaikki aika Faces, ku oon datanomi ja no puudutan persettä aina 3-8h koulus joka päivä et jeejee xd

No koulupäivän jälkee tulin kotii iskän kyydil ja sit aloin kattelee salkkareit, nii otin siitki kuvan:
Oho... No tää on mun kissa, Lilli<3 Mutsiis joo no kuitenki kattelin Salkkarit ja sit kello oli iha hujaukses sen verta et olin menos nukkuu... mut enne sitä olin vie keittiös nii Lilli tuli toho ja ku siit on niiiii hankala saada kuvii nii oli pakko ottaa:
Fail...

No sit menin nukkuu puol ysilt.. (Väsytti nii keleesti) 

Ja sit heräsin taas aamul ja toinen päivä alko <3 Tää oli siis ote mun perus-päivästä jaaja... kiitos kun luit ja kommaa toki, liity lukijaks, jos tunnukset... ja shillai :3

Tsirilimpsis!






7 kommenttia:

  1. Meillä on samanlainen kahvinkeitin. :P Miksi sulla on neljä eri browseria?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wee :3 Tarkotat varmaa 5? :D Nosiis ku mul on Aapelis jtn 7< hahmoo, ja oon eri selaimel kirjautunu aina eri hahmolle ja keräilen niil ilmasii taateleit :D

      Poista
  2. Ai katos joo. Mä en huomannu tota Safaria.

    VastaaPoista