keskiviikko 8. tammikuuta 2014

Haasteplörinä x3

Heipatirallaa!

Long time no see, en kirjotella tosiaan oo nyt ehtiny tänne kauheesti, mutta nyt kirjoittelen haasteen merkeissä.. Elikkäs.

Sain tehtäväkseni haasteen kertoa 11 faktaa itsestäni.
Säännöt:
1. Haastetun pitää kertoa 11 faktaa itsestään.
2. Haastetun on vastattava 11 haastajan kysymykseen.
3. Haastajan on keksittävä 11 kysymystä haastetuille.
4. Haastettujen tulee valita 11 blogia, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Haastajan on kerrottava kenet hän on haastanut.
6. Ei saa haastaa takaisin.

Faktat itsestäni:
1. Olen kissarakas, mutten pidä oikein muista eläimistä.
2. Olen homo :D
3. En pidä makeasta, mutta jäätelö-muodossa syön vaikka wasabia xd
4. Musiikkimakuuni kuuluu teknoa ja massapoppia.
5. RAKASTAN Winxiä, Code Lyokoa ja Hetaliaa ja teen niistä nykyään paljon fanficciä ja fanarttia, mutta unelmani on yhdistää ne ja tehdä niistä oma sarja.
6. Paras sana kuvaamaan luonnettani on ristiriitainen. Saatan usein olla esim. yhtä aikaa samaa ja eri mieltä toisen kanssa ja pitää yhtäaikaa kahdesta asiasta, jotka poikkeaa täysin keskenään xd
7. En voi sietää riitelyä ja konflikteja.
8. Olen laiska (kuten tän bloginki suhteen xd )
9. Pidän Tuksusta (fanitan jopa)
10. En ole koskaan suudellut :/
11. Olen ollut useammin, kuin kaksi kertaa feissarimokissa xd


Haastajan annetut kysymykset:
 
1. Harrastuksesi?
En harrasta mitään :'D
2. Omistatko eläimiä?
Kissoja :3
3. Onko jotain, mitä kadut elämässäsi?
Ei. Vaikka olis syytäki, nii en halua, koska ei sille voi enää mitään xd
4. Monta hyvää kaveria vai muutama paras ystävä?
Monta hyvää kaveria :'D Oon mä joskus pärjännykki ilman bestistä, enköhä pärjäis joskus toistekki siis xd
5. Paras muisto?
Vaan yks? xd No.. Helsingin-reissu ft. kaks maailman ihaninta kamua xd
7. Minkä puhelimen omistat?
Nokia joku puol-kosketusnäyttö xd
8. Lempparileffa?
Winx - The Secret Of The Lost Kingdom, koska Enchantix 3D<3 *3*
9. Onko lävistyksiä? Jos on, mitä ja haluatko lisää?
Eip oo, eip tuu .3.
10. Paras vuodenaika?
Talvi. BY FAR! Koska kesällä on itikoita, syksyl sadetta ja kevääl mutaa ja ötökät herää xd
11. Onko jotain mitä tykkäät erityisesti tehdä?
Hengittää. *BA DUM TSS* 
 
Ja ny mun pitäs si keksii muille kysymyksii ja haastaa ne, mutta en halua vaivata ihmisiä (mulla ei oo 11 blogia tiedossa :'D ) Ja oon kiltti (laiska) 
 
Muttah joo, anteeksi etten ole tosiaan kirjotellu ja kaissitä vois taas jossai vaihees (mutten lupaa mitään, koska rikottu lupaus on pahempi kuin se, etten kirjota xd )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti